TIRANIA MEDIA

Eliberati-va de tirania actualitatii/ cititul nu dauneaza sanatatii!

miercuri, aprilie 29

Funny

Bula vede pentru prima data în viaţă un curcubeu.
- Mama, uite ce reclama frumoasa!




- Bula, de ce este renumit Edison?
- Din cauza descoperirilor sale.
- Bine, bine, dar ce descoperiri?
- Pai lui ii datoram faptul ca daca vrem sa ne ridicam din fata televizorului, nu trebuie sa aprindem o lumanare.

Un comentariu:

LUSIAN spunea...

3 barbati se laudau cu cadourile cumparate pt sotii. Zice primul: - Eu i-am cumparat ceva care ajunge de la 0 la 100 in 6 secunde. Ceilalti: - Woow, inseamna ca e o masina tare. - Da, un Porsche negru, fiindca sotiei mele ii place negrul si se potriveste cu tinutele ei. Al doilea zice: - Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in 4 secunde. - Nu se poate, zic ceilalti, precis e un ferrari - Ba da, raspunde tipul, un Ferrari rosu, pt ca se potriveste cu tinuta sotiei mele. Al treilea nu zicea nimic dar pentru ca tot insista astialalti, zice si el: - Eu i-am luat ceva ce i se potriveste perfect la tinuta si ajunge de la 0 la 100 in mai putin de o secunda. Astialalti mirati: - Nu se poate, doar masina mai rapida decat Ferrari nu este… - I-am cumparat un cantar